Godmorgon vecka 46!

168397-1776
Mitt hjärta morgonmyser med sina nya leksaker som hon och JIG var iväg och shoppade på lördag då jag jobbade. 

Tänk - om 6 veckor är det JULAFTON! :-) Det innebär att vi har 41 dagar på oss att förbereda "allt" för på den 42:a dagen smäller det! :-) Så nu gäller det att verkligen N J U T A tiden vi har framför oss för det går så himla fort och plötsligt är det januari...!

Mitt hjärta vill ha min uppmärksamhet här nu så jag skriver mer senare. Ska hoppa i duschen och sen ska jag ge mig själv en soft förmiddag efter helgens jobb. Tror faktiskt att jag ska låtsas att det är söndag idag och köra på hela dagen i "soft söndags stil" ;-)

Önskar dig - som lever efter rätt dag - en riktigt härlig måndag fylld av solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91