Godmorgon glittriga fredag!

168397-1682
Johanna leker med den lilla väskan på hjul som hon fått av min moster m. familj i present. Den kommer från "Design Torget" och är riktigt söt och kul att sätta i och ta upp saker ur.

Idag strålar solen så vackert att det glittrar i vardagsrummet och det passar ju perfekt på en fredag! :-) Johanna var hungrig runt kl. 5, somnade om, och sen vaknade vi kl. 8 vilket känns för den xtra timmen på morgon gör mig SÅ mycket piggare!

Så nu är vi uppe och det pågår lek för fullt här samtidigt som jag sitter med lyckotårar i ögonen för det var precis en dam som skrapade fram 5.000.000kr på Triss på TV4. Tänk att plötsligt få så mycket pengar!? Vilken grej! :-) Själv brukar jag  köpa Triss lotter när jag är i Sverige  men min högsta vinst "so far" är 100kr. :-)

Nu är det en prinsessa som ropar på mig här så jag måste gå. Men inte en dag utan ett citat så varsågoda, här kommer dagens:

"Kreativitet handlar om att hitta på, exprimentera, växa, ta risker, bryta mot regler, göra misstag och ha kul."
/Mary Lou Cook

Dagens citat passar väldigt bra in på mig !  Så mitt råd till dig är : Var inte rädd för att misslyckas för det är av sina misstag som man lär sig och går vidare med ny kunskap. Själv har jag lärt mig massor av mina egna misslyckanden i livet och utan dem hade jag inte varit den jag är eller där jag är idag och jag hade inte haft lika KUL som jag har haft utan dem! :-)

Med de orden fångar vi dagen!  Tänk- nu är det HELG!!! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

HAPPY FRIDAY!!!
Elian har den väska i rött, ska vi byta?*skrattar* det var ett skämt alltså =) Puss!

2007-11-02 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91