God natt "Ikea fria" kväll!

168397-1757
Här är vi på väg att hoppa in i taxin och åka hem. Nejdå, vi bor 30 sek promenad från restaurangen. Taxin är en "tuk tuk" som är en del av interiören på "Yaya´s" för att skapa äkta Thailand feeling.

Jag skrev precis ett lååååångt inlägg också försvann det så nu skriver jag bara så här:

Nu är det hög tid för mig att bara SOFTA med mina nya härliga blader så jag avslutar den här "Ikea fria" kvällen med att säga TACK för idag och TACK för era härliga kommentarer som gör mig glad! :-)  Och en annan sak som gjorde mig glad i kväll är att min favorit Miss.Picasso gjorde ett SNYGGT disco framträdande i kvällens Idol och att hon är kvar i tävlingen. :-) (blev förvånad över att Christoffer åkte ur... )

God natt & Sov gott! Imorgon då vi vaknar är det LÖRDAG och det är ju bara helt underbart! :-)

P.S om ni surfar in och läser min blogg på
http://www.kamille.no/ så kommer ni att se att mitt dagens långa inlägg inte är publicerat. Orsaken till det är att jag måste mejla mina inlägg till Kamille också lägger de ut dem och idag har ingen lagt ut det jag mejlat. Bara så att ni vet och inte tror att jag "slöat till" redan efter 3 dagar ;-)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fin bild :) gonatt på er!!

Postat av: Veronica

godmorgon, lördag och SNÖ här! m är superglad, tror tomten ska komma idag, gulligt. bra idé med en ringdag! fredagar? och JA visst är marie bara bäst! sjunger bra o skön tjej, heja heja henne! idag är jag själv med barnen så bäst att ladda. kram

2007-11-10 @ 07:03:06
Postat av: Angel

Så söta ni är,tyvärr tål jag inte Marie Picasso,det kanske är för att jag sett henne i Big Brother tidigare men njae när hon framträdde med alla andra i början så kunde jag inte titta mer.Alla tycks gilla henne men jag kan inte gilla henne *s*.

2007-11-10 @ 08:51:08
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: AnnaStina

Tobias-
Tack! :)
Veronica-
Vännen min!! Åååå vad mysigt att du skriver till mig. Jag SAKNAR dig vännen, vi borde skämmas över att vi hörs så sällan..
så vi MÅSTE ta tag i det där med en fast telefon dag i veckan! :) Ditt förslag om fredagar är PERFEKT! Så - fr.o.m. fredag är vi igång!! :) :) Hoppad din dag med kidsen varit super och att du njuter dagarna! Själv är jag aningens trött nu så jag ska försöka hoppa i säng. Vi hörs igen SNART! puss & kram :)
Angel-
tack snälla du :) Vet du, jag såg aldrig Big Brother för vi har inte svenska 3:an och 5:an här i Norge så för mig var hon helt NY tjej då jag såg henne i 1:a Idol. Det gör att jag inte har en aaaaning om hur hon varit innan..? Och kanske lika bra det då ;) Jag tycker hon är klart bäst i Idol, en cool tjej med en vilj av stål! :) Vem är din favorit i Idol? Kram! :)

2007-11-10 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91