God natt fredag!

168397-1694

Den här underbart härliga bilden på Johanna från igår får avsluta den här fredagen den 2:a november. Hon ser så skönt förvånad ut och jag såg ut ungefär som henne då jag såg alla snygga kläder hos Petter på "Høyer" idag ;-)

Nu är det hög tid för sängen här för imorgon har jag ett jobb att göra. Jag är föresten SÅ glad över att min favorit Miss.Picasso var så bra i kvällens Idol och det var helt rätt att Sam åkte ut. Nu är de bästa kvar.!

God natt fabulous fredag! :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förvånad liten flicka :D

Postat av: lisa

Hon är så söt!

2007-11-03 @ 14:41:31
Postat av: Malin.E

Den bilden blev superbra,tagen i rätt ögonblick så söt hon är. Den hade jag ramat in oförglömlig bild.

2007-11-04 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91