Farsdags mys.

168397-1768
Farsdagsmys i sängen på morgon...

Johanna tyckte att det var såååå spännande med alla fina ljus och efter att JIG blåste ut dem så satt hon och gav honom ett och ett till alla var borta från tårtan eller jag menar brödet ;-)

Tycker bilden är så fin för att JIG och Johanna är på väg att hålla varandras händer. Pappa, dotter kärlek....!

Nu ska jag baka muffins & äta frukost och sen är det JOBB som står på agendan idag. Jag riktigt längtar till kl.14 då jag ska åka iväg och fortsätta där vi slutade igår. Det är så underbart att se förändringar ta form! :-)



P.S missa inte Jill J på TV4 strax. Hon är en läcker mama tycker jag! Snygg & duktig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah du är väl cokså en läcker mama i sådana fall,fast du kanske inte kan tipsa om dig själv i bloggen tihi,du får mejla tv4 och berättah ur framgångsrik du är så får vi se dig där nån dag,tycker jag.Jättefin bild på Johanna och JIG urmysigt

Postat av: ida

aaw vilken söt unge! :) ^^,
ha en trevlig kväll!

2007-11-11 @ 16:47:55
URL: http://pidaa.blogg.se/
Postat av: denise

Gud så mysigt de ser ut:)

2007-11-11 @ 17:02:42
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Maria

Va härligt det ser ut :)

2007-11-11 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91