Den här kvällen för 15 månader sedan...

168397-1910
Johanna föddes 21.07 den 21:a augusti 2006, på bilden är hon bara några minuter gammal och ja, det gjorde ONT ;-)

Så här såg jag och min lilla prinsessa ut den här dagen för exakt 15 månader sedan  och jag kan säga så mycket som  att jag är glad att vi ser annorlunda ut idag ;-)

Nu upptäckte jag precis att jag har "bloggat bort" kvällen - men det är bara kul!!! - så nu ska jag försöka hinna softa lite med mina nya blader (visar då kameran laddats  = imorgon) innan jag hoppar i säng. Är lite små hungrig också så det kommer passa perfekt med en limpsmörgås när den ankommit.

Ser att ni är många som tycker att jag skriva om "det här med barn.." så jag lovar att det blir ett eget inlägg en dag väldigt snart! :-)

Jag känner att det finns viss risk för att jag somnar i soffan för jag super trött efter vår besöksfyllda dag så jag passar på att säga....

... god natt, sov gott och jag hoppas att vi ses igen imorgon! :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Vilken härlig bild! Blir glad av den samtidigt som jag blir väääldigt medveten om vad man precis har gått igenom minuterna innan bilden är tagen. Tänk, ikväll har jag suttit och rensat bland mina bilder på datorn och satt för en stund sedan och tittade på mina egna blider från förlossningen när E bara är några minuter gammal. Oj oj...tiden har gått så fort! Sov gott!

Postat av: elin

man känner verkligen igen sig när man ser denna bild. Man får den där "känslan", precis som om det vore igår! Min son är oxå född den 21 Augusti men år 2003. Kram!

2007-11-22 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91