Dagens shoppingtips!

168397-1993
Skyltfönstret på H&M i Bogstadveien.

Idag när jag gick förbi H&M så hängde den här klänningen i fönstret och den var riktigt FIN! Guldig, och fin! Så - om du är ute efter en liten fin sak att ha på dig på julbord, jul lunch, glögg party eller något annat festligt så är mitt dagens shopping tips att gå för den här! :-) Pris: 398nok.

Happy shopping! :-)

P.S jag hade shoppat den till mig a.s.a.p. om det inte vore för att vi snart reser... Stickat = för varmt..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gulliga du, har varit dålig på att läsa din blogg, men hjälp du reser ju snart. Underbart! Är avis. Imorgon ringer jag dig! Måste ju höra. KRAM o snart godnatt. (Iallfall för mig ;-)

2007-11-27 @ 21:05:08
Postat av: josefine

jättefin, o lite öppen i halsen. Annars passar inte jag i krås. Kanske ska prova den =) Puss!

Postat av: AnnaStina

Veronica-
Väääännen!! Ja, vi MÅSTE verkligen ringas imorgon för det är ju pinsamt hur sällan vi rings, och vi hade väl en deal på att ringa varje fredag? Hmmm..vi borde skämmas på riktigt! ;) Vi kommer till Stockholm 6-8 december, då måste vi absolut ses!! Men som sagt - vi rings imorgon. Puss & Kramisar! :)
Josefine-
Du ska absolut prova den sweetie! :) Det var precis "lagom" krås på den här. Puss! :)

2007-11-27 @ 21:48:56
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Madeleine Gbg

Vilket bra tips!Den blir perfekt till jobbets julfest om några veckor. Ska ut och rusa på lunchen i morgon och se om den finns! Ha det!

2007-11-27 @ 22:05:09
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Kan hålla med om att den är underbar, köpte den i måndags, älskar den redan, perfekt för julen :)
Ha en fortsatt bra kväll Annastina och en fortsatt mysig vecka!!

2007-11-27 @ 22:36:06
Postat av: AnnaStina

Madeleine Gbg-
Å vad glad jag blir över att jag kunnat tipsa dig om nåt du tycker om! :) Fick du möjlighet att rusa ut idag? Hittade du den? Hoppas! :) Du, när reser ni till Thailand föresten? Har ni kommit vidare i planeringen? Nyfiken är jag! :) Önskar dig en härlig kväll! Kram! :)
Kicki-
Så KUL att du shoppat den! :) Jag var med andra ord lite sent ute ;)
Jag önskar dig många lyckliga stunder i klänningen! :) Kram! :)

2007-11-28 @ 21:10:08
URL: http://gizmolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91