Dagens dagis stund.

168397-1668
Johanna i sandlådan på dagis. Det var 6 andra kids + fröknar runt henne så hon var inte så ensam i sandlådan som det ser ut.. ;-)

Idag lyckades vi hinna fram till dagis före hjärtat somnade, så 3:e gången gillt!! :-) Men det var på håret för hon somnade till ca 100 meter därifrån men jag pratade henne vaken igen ;-)

Så - väl där hoppade hon i sin parkdress och sen var det sandlådan som gällde. Det passade perfekt att vara ut för det är ett strålande vackert väder idag med sol från klarblå himmel och riktigt varm & skön luft. Men hjärtat var såå trött så efter en stund la jag ner henne i sköna vagnen och hon somnade bums! och då gick jag  till "Baker Hansen" för en spontan lunch med min kära vän Kjersti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91