Dagen som "försvann"..!

168397-1717
Idag har jag på mig de som blivit mina favorit toppar, från "American Vintage", min See By Chloé jacka, min underbart sköna halsduk från "Mathilde" (butiken), Robin´s jeans och stövlar från BilliBi. Det syns att jag var på väg hem ovanligt tidigt, redan strax efter kl.23, för det står faktiskt några bilar på parkeringen så jag var inte sist idag.

Dagen idag var en sån där dag som bara "försvann" och nu sitter jag här, kl. 00.50, och skriver fast jag borde dyka i säng. Men har man en blogg så har man! ;-)

Efter min och Johannas lilla tur (då hon inte klarade att somna) så fick hon följa med mig på jobbet en stund för jag hade en avtale där med en "handyman" som jag behövde till min hjälp idag. Johanna tyckte att det var super spännande med en ny miljö så hon kröp runt med ett leende hela tiden fram till att JIG kom och hämtade henne så att jag kunde jobba på effektivt.

2,5 timmar senare körde jag hem och åt middag, badade & nattade Johanna och sen hoppade jag in i bilen och körde till Ikea och det kändes som att jag var där hur tidigt som helst för jag klev innanför dörrarna redan strax efter kl.22. ! ;-) (brukar ju komma dit vid 22.30.) Tyvärr gick inte allt enligt plan för det jag huvudsakligen åkte dit för att köpa var utsålt och kommer in igen imorgon så nu vet ni vad jag ska göra imorgon kväll... Varför åka till Ikea en kväll i veckan, när man kan åka två? ;-)

Jag fick i alla fall med mig en del varor - trots allt - så jag åkte och tömde bilen på "jobbet" och sen var jag hemma här runt kl. 24. Då surfade jag och JIG in och tittade på hur bygget går framåt i Thailand... tänk- snart reser vi! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Anna-Stina!
Som vanligt är det fantastiskt att läsa din blogg men en tanke slog mig, "kan" inte JIG lägga Johanna el vill du alltid vara där när hon lägger sig? Inte så viktig fråga, men alltid skoj att veta hur mammor/pappor har det med läggningen.

Sköt om er och hoppas uppdraget går fantastiskt!
Kram

2007-11-06 @ 07:10:26
Postat av: AnnaStina

Hej Jessica!
I vårt hem är det per idag jag som nattar Johanna. Det har bara blivit så eftersom JIG jobbar mycket och sena kvällar och ofta är bortrest. Men en dag är det hans tur! ;) sköt om dig du också! Kram! :)

2007-11-07 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91