Arbetsdag = Glädjedag!

168397-1769
Även denna bild är från sommaren då jag byggde ut min butik. Det var VARMT och soligt och jobb 24 hours men oj! så kul vi hade. :-) Bilden ser lite kontig ut med den svarta rutan.. hmm.. men så är det bara.

"Arbetsdag = Glädjedag!" - Så står det på ett kort som sitter på insidan av ytterdörren hemma hos min mamma och hennes Hans och det är så sant ! Det är KUL att gå till jobbet när man trivs! :-)

Nu ska jag åka iväg och fixa ett par jobbärenden och sen kör jag raka vägen till platsen där jag jobbar och blir där heeeela dagen lång.

Men innan jag åker måste jag passa på att önska min egen pappa ett stort GRATTIS på farsdag! :-) Jag hoppas att din dag blir både solig & rolig där uppe i Luleå och att isbrytaren jag beställt till dig kommer fram idag ;-)

Kram på er alla härliga pappor! :-)


Kommentarer
Postat av: Kristine [Kristines.blogg.se]

Vems outfit är snyggast? Om du vill så rösta i min blogg! =)

Postat av: Anna

å när jag ser dina bilder från din affär så blir jag så sugen på att en dag starta en egen affär. Men jag vet inte om jag har tålamod,tid,pengar för att klara av detta=)

2007-11-11 @ 13:04:19
URL: http://dressingroom.webblogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Jag har ett jobb nu som jag trivs grymt bra med men jag hade ett som jag avskydde i ca 10 år. Jag är en mycket gladare person nu. Trivs man inte så SKA man byta.

2007-11-11 @ 14:08:47
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Lea

Anna
Stina
Du som är från norrbotten vet hur mycket det kan snöa här!
Och det är precis vad det har gjort sedan i Fredags, hars kottat ett antal ggr redan.
Men det är härligt.
Sparken har gått varm också!
Vintern är härlig om den inte är så kall!
Må väl din blogg är bäst!

2007-11-11 @ 15:38:21
Postat av: Sanna

Jag håller helt med Isabellas pappa! Det är så viktigt att trivas på jobbet, tänk så mycket tid man spenderar där!

Du jobbar och ligger i ser jag, även på självaste vilodagen! Blir väldigt sugen på att starta eget, men är nog lite feg. Du inspirerar på många sätt!

2007-11-11 @ 15:54:37
URL: http://www.metrobloggen.se/jagger
Postat av: Rakel

Men din affär som verkar vara så fin. HUR kunde den gå i konken? Sålde du så dåligt eller? Du verkar ju kunna det där... jag fattar ingenting varför den stängdes. Vem bestämde det?

2007-11-11 @ 16:07:50
Postat av: Rakel

Men din affär som verkar vara så fin. HUR kunde den gå i konken? Sålde du så dåligt eller? Du verkar ju kunna det där... jag fattar ingenting varför den stängdes. Vem bestämde det?

2007-11-11 @ 16:08:00
Postat av: josefine

Så bra att du har den inställningen sweetie, livet blir SÅ mycket roligare då! Go girl!
Puss

2007-11-11 @ 18:35:16
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91