What a day!

168397-325
Josefine, Elian, mitt hjärta och halva jag... på Odeon idag...

Jag som ha en stress-fri dag TOK stressade på förmiddagen.. inte alls bra... måste verkligen sluta planera för mycket och tro att jag ska hinna, det är bara dumt och ger bara dåligt samvete och skapar.. - stress.

Men i alla fall - vi skulle luncha med Randi & Anniken på Odeon kl. 12, vi kom dit strax före 13 och 13.15 var de tvungna att gå... Så vi får göra nytt lunch försök när vi kommer hem från Thailand och då hemma hos oss tror jag så att jag slipper stressa så förfärligt ;-)

Sen mötte vi upp Josefine & Elian och jag åt lunch och vi softade i soffan ute på Odeon. Det var SOL och riktigt härligt! :-)  Och jag och mitt hjärta blir alltid lika glada då vi är med J & E! :-)

På slutet hamnade vi mitt i förberedelserna för "Media baren" så jag kände mig som värsta mamman då vi gick FÖRE det började, förut hade jag gått dit då det började....! ;-)

Dagen blev i alla fall helt crazy.. ibland har man inte språket helt med sig... Jag sa så tokiga saker att jag gått och skrattat högt åt det bara jag tänkt på det.... *skratt* Galet!!

Kommentarer
Postat av: josefine

Love you baby! Vi har SÅ kul!
Egentligen borde det vara straff på att du nu flyttar o jag med.... =)
vi NJUTER sista tiden!
PUSS

2007-05-11 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91