Trötta sessor..

Glömde att skriva att natten till idag var FAB!

Hjärtat hade såååå svårt att somna igår efter den minst sagt händelserika dagen så nattningen slutade med att hon somnade mot mig i stora sängen och då somnade jag själv också, vid 21.30 så jag missade take-away middag med mamma & JIG... Var bara sååå trött...zzz....

Sessan sov till 06 , dvs HEEELA NATTEN!!!! :-) Vi var vakna till 7.30 och då somnar vi om båda två till kl. 09.30.! Helt galet!! Så länge har vi bara sovit en gång förut! Oj, så skönt det var!! :-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Återigen grattis till ett lyckat dop,ser jättefint ut allting,Å temat va rosa vad jag kan se av alla bilder =) så fint...Du får gratta din lilla sessa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91