The outfit.

168397-278

Här syns hjärtats outfit bättre. :-)

Du kan föresten shoppa Converse till din baby i min JIG´s butik på nätet:
http://www.basketballshop.com

Där finns inte exakt de hjärtat har (de hjärtat har på sig är köpta i Milano, de är i manchester tyg..., tror inte man får tag i dem i Sverige el Norge..)  men samma modell i tex ljusrosa. JIG är i sin butik i Göteborg nu och ska ha med sig ett par hem till hjärtat då han kommer hem i kväll så jag kan lägga ut bild på dem då så får ni se :-)

Jag minns alla min Converse jag hade då jag var i USA sommrarna 1986, 1987...(bodde i Amerikansk familj på sommar loven för att lära mig språket... det var så klart hur kul som helst! Bodde i New Jersey, var in till New York flera gånger och shoppade hur mycket som helst ;-))  jag hade rosa, gröna, blå... det är  kul att de kommmit tillbaka och är hetare än någonsin i år! :-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

Søteste Johanna :-)

2007-05-04 @ 06:34:00
Postat av: Angel

Tuffa skor...Hela hon e tuff men ahhh babyskor e ju så söta

Postat av: josefine

cutie!!

2007-05-04 @ 06:59:22
Postat av: Emma

coola skor på en cool tjej :)

2007-05-04 @ 07:06:43
Postat av: AnnaStina

Jag blir så GLAD :-) över era kommentarer!!! TACK så jätte mycket!! :-)
Kram! :-)

2007-05-04 @ 07:19:47
Postat av: AnnaStina

Jag blir så GLAD :-) över era kommentarer!! :-) TACK så jätte mycket!! :-)
Kram! glad & stolt mamma! ;-)

2007-05-04 @ 07:20:39
Postat av: Sanna

Åh, vilken liten prinsessa ni har skapat! :-) Hoppas att du/ni får en fantastisk helg, läste även att ni skall ha dop. Hoppas det blir exakt så bra som du hoppats! Kramis

2007-05-04 @ 08:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91