Söndag & the tuk-tuk!

168397-371

Jag försökte förklara hur en tuk-tuk ser ut för er som inte vet - så här ser den ut! :-)

Idag, söndag, har vi haft ännu en underbar dag! :-)
Jag trodde för att vara helt ärlig att det skulle regna varje dag i "low season" men det stämmer absolut inte, eller också har vi helt enkelt bara haft en väldig tur? Oavsett så är det super väder varje dag och hur varmt som helst så vi myser verkligen varje dag och njuter solen och värmen :-)

Jag har inte badat så mycket som jag brukar men det beror på att det jag inte pressar lika mycket i solen heller för när vi har lilla hjärtat så blir dagarna lite annorlunda, man leker i skuggan, går in och gör gröt, går en tur, solar medan hon ligger och leker själv osv osv.

Förr så hade jag ju bara mig själv att tänka på när jag var här så då solade jag från morgon till kväll non-stop.!

Nu kom vår room-service middag igen. Dags att äta. Och idag är det premiär för "dagens" här ;-) Skriver mer efter maten!


NJUT morsdagen alla ni mammor där hemma!!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91