Rutiner..

Efter att hon sovit så ligger hon och leker på sitt täcke igen och jag solar så gott jag kan :-)
Jag och JIG äter lunch.

På eftermiddagen blir hon oftast trött igen och sover en stund... värmen = gör en trött....zzz....

Sen kl. 17 äter hon gröt inne på rummet och vi duschar och fixar oss och vid 18.30 går vi ut och äter middag :-) Hotellet har flera restauranger på området och vi älskar Thai restaurangen så där har vi ätit flera kvällar, maten är fantastiskt!! :-) Och personalen är UNDERBAR med Johanna. De leker &  busar med henne och håller henne heeeela tiden vi äter så man har gratis barnvakt! :-)

Sen vid 19.30-20 är hjärtat såååå trött så då är det babypluss och god natt :-)

Jag sitter då och skriver dagbok och läser och JIG passar på att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91