Regnig dag..

168397-339
Johanna ligger längst ner till vänster på bilden...  Det ser ganska kul ut när 8 babys ligger på golvet samtidigt :-)

Idag har det ÖS regnat heeela dagen eller föresten - det var uppehåll precis när vi skulle iväg till "9månaders gruppe" på helsestasjon (bvc). Jag SPRANG så fort jag bara kunde för vi gick hemifrån 2 min på 12 och det började 12 och det tar ca 20 min att gå dit. VARFÖR får jag alltid stressa??? undrar jag..... hopplöst...

Vår räddning blev en taxi jag hittade på vägen! :-) Så - vi kom faktiskt bara 10 min försent, inte illa för att vara oss! Tycker inte att gruppen var så givande men det var kul för Johanna med 8 andra babys och lite kul att möta Tone, Johannas helsesyster också var 2 från barselgruppen där också. Men rent informativt så gav det mig faktiskt ingenting alls att gå dit.

Nu ska jag äta för idag ligger jag efter, har inte ätit frukost ännu, bara en bulle jag köpte på vägen från helsestasjon till ambassaden... men berättar mer om dagen när jag ätit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91