NÖJDA med dagen!

168397-364

Jag och hjärtat är sååå nöjda med vår 1:a 17:e maj tillsammans! :-) Men vi har självklart saknat JIG idag, nästa år hoppas jag att ha inte jobbar....

Josefine är vår "hov fotograf" ;-) så jag lägger ut fler bilder från frukosten imorgon då hon mejlat mig för min kamera tar tyvärr inte alltid de bästa bilderna..

Hjärtat var så trött i kväll att vi droppade kvällsbadet och gick rakt på nattning. Hon hade lite svårt att somna efter dagens alla intryck men efter att vi legat och busat lite på stora sängen så somnade hon gott :-) och det gjorde jag också så fort jag satte mig i soffan, vaknade vid 22.30 och är nu så trött att jag strax ska lägga mig.

Det här var en perfekt 17:e maj ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91