Man måste våga för att vinna!

168397-321

Mitt hjärta ålar sig fram och försöker sätta sig upp heeela tiden men ramlar omkull, det är så sött :-) Också försöker hon dra in knäna för att försöka krypa men det går inte så bra det heller ännu...

Men om man inte försöker så vinner man inte! så är det med allt här i livet. Man måste VÅGA prova och inte vara rädd för att misslyckas. Hellre ramla omkull och resa sig igen än att inte våga försöka ens...! Tänk på det!

Dagar som dessa - när det blir totalt kaos - är Johanna min räddning. När hon tittar på mig och ler så att hennes 2 tänder tittar fram så får jag ett inre lugn och blir helt LYCKLIG!! Jag är såååå GLAD över att jag har min prinsessa! :-) Hon betyder ALLT för mig!

Till sist:
GRATTIS kusin Sussie till nyfödd flicka!!! :-) Jag önskar er ALL lycka!

Kommentarer
Postat av: Petter

Tja!
Johanna er sååå lik deg på noen bilder, og sååå lik JIG på andre. På dette bildet ser jeg helt klart en liten AnnaStina! :-)
Skulle gjerne sett deg i aksjon på fräsiga T-banen i dag. ;-) Vi har tatt T-banen sammen ÈN gang, og da hadde vi vært på innkjøp på SAND. Ellers har Tiger`n vært vår trofaste følgesvenn. Mye bedre!
Jeg er fortsatt i skyene etter stjerne-treffet i går. Hun er den vakreste kjendisen i Norge! :-) Du må komme innom en dag snart, slik at du også får deg et par av de fine jeansene... Har fått RØDE også, og de sier at røde bukser er sommerens heteste Stockholms-trend. :-)
I morgen er det fredag, og det er ukens beste dag! Deilig!
God natt!
Klem, P. :-)

2007-05-10 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91