Happy 1:a maj!!

Vilket fantastiskt väder att vakna till! :-) Strålande SOL från klarblå himmel och jag känner på mig att det blir en varm och härlig dag! :-)

Mitt hjärta vaknade vid 04 och ville ha mat i natt, sen tittade hon upp med sitt underbara leende över säng kanten strax efter 7. Låg sen och myste mellan trött mamma & pappa och har hon fått morgon flaskan, vi har "gjort morgon" (tvättat ansiktet, bytt blöja, bort med pyjamas - på med body + strumpbyxor) och nu leker hon på golvet brevid mig. En helt vanlig morgon med andra ord! :-)  (en trött JIG sover fortsatt...)

Idag ska vi möta Kjersti och gå tur + luncha med henne i det vackra vädret. Oj, nu vill hjärtat ha min attention... tror hon börjar bli trött igen..


NJUT fridagen alla ni som egentligen jobbar!! :-)


Kommentarer
Postat av: josefine

vi önskar er en STRÅLANDE dag med Kjersti, hälsa henne ifrån mig!
Nu ska vi efter att ha ätit gröt bägge två =) lägga oss igen, I need!
KRAMAR

2007-05-01 @ 07:11:17
Postat av: AnnaStina

Tack sötaste du! :-) Hoppas att du får sova en stund till. Mitt hjärta har lagt ner huvudet mot filten och somnat, tänk - varje dag PRICK kl. 9 och kl. 12 händer det :-) Ganska häftigt att de är så precis på klockan de små ;-) Önskar er också en strålande UNDERBAR soldag.! Man vet ju aldrig - vi kanske möts senare i em när vi är ute och går?! :-)
Sov gott darling!
Kram! :-)

2007-05-01 @ 07:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91