God natt.

Nu går en trött mamma och lägger sig... resten av familjen sover redan... t.o.m. Gucci..  Har myst med Desperate Houswives på TV men var faktiskt så trött att jag lyckade somna flera gånger... Den serien är bara SÅ bra.! Inte lika bra som Sex and the city, men BRA.! ;-)

Imorgon ska jag fixa inför dopet. Min e-mail är ur funktion så jag har inte fått ett enda mejl av de som svarat på om de kommer eller ej? så därför blev jag otroligt GLAD nyss då jag fick sms av min kusin som skriver att min pappa syster Kjerstin kommer, min kusin Kattis och min kusin Eva-Lena och hennes 2 prinessor som jag aldrig mött. Det ska verkligen bli jätte jätte kul att träffa alla på söndag!! :-)

Ska ta bild och lägga ut på inbjudningskorten jag gjorde för de blev verkligen fina. Rosa och fina :-) Shoppade allt material på butiken "Ljunggrens papper" som ligger i Gamla Stan i Stockholm. Om ni ska göra inbjudningskort till fest, bröllop, dop, födelsedag etc så är det den bästa butiken ni kan shoppa på !

God natt & sov gott! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh spännande med dop =) vad blir d mer än Johanna?Om du vil berätta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91