Frukost!

168397-369

Så här ser det ut där vi äter frukost varje morgon :-)
Havet i bakgrunden blev lite just på bilden, men det är där :-)

Och just det ja -
Igår TAPPADE JAG MIN KAMERA :-( Jag fick så klart helt panik när jag upptäckte det. Vi tog en taxi från hotellet till ett möte ang en lägenhet och efter mötet (som tog typ 1,5 time) gick vi till en helt UNDERBAR restaurang som är sååå fin och lyxig och ligger precis vid stranden, den heter "The Boathouse",  och när vi kommer dit och ser den fantastiska sol nedgången så ska jag ta en bild men upptäcker då att kameran är borta :-(  Jag flippade så klart (Petter - dagens svenska ord - flippade! ;-))  och JIG fick genast gå och ringa hotellet vårt ang. att den nog blev kvar i taxin för jag kom på att den måste ha ramlat ur vagnen.

De fick inte tag i vår chaufför men skulle checka.

Idag, då jag öppnade vår dörr satt det ett message från receptionen att vår taxi chaufför skulle komma hit med kameran idag. Så pålitliga är de bara i Thailand!!! för jag tror helt ärligt inte att någon taxi i Norge hade lämnat tillbaka kameran. Jag blev i alla fall hur LYCKLIG som helst och pussade min söta lilla röda Canon!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91