Finn 2 fel! ;-)

168397-338

Hjärtat ville ha mat vid 05, somnade om till 7.45 och då låg vi och super myste i stora sängen och efter en stund blev vi så trötta jag och hjärtat att vi somnade om och vaknade inte förrän JIG väcker oss kl. 09.30. Undrar hur länge vi sovit om han inte väckt oss? ;-) Hjärtat har absolut ärvt min och JIGs sov vanor ;-)

Det var TUR JIG väckte oss för kl. 12 ska vi vara på helsestasjon på 9 månaders gruppe så nu är det lite stressigt här... ( what´s new... ;-))

När jag satt och gav hjärtat morgon flaskan i soffan så tittar jag ut och plötsligt står det 2 männ utanför vår balkong och det är ju inte direkt vanligt för vi bor på 3:e våningen. De ska fixa fasaden så de bygger nu upp alla ställningar. Såg ganska kul ut :-) Gucci blev jätte rädd och flög ner från fönstret där han älskar att ligga och se på alla bilar / folk på gatan och Johanna hon bara tittade med stooora ögon *fniss*. Bäst att passa på vad man har på sig när man går runt här på morgonkvisten fr.o.m. idag ;-)

Nu måste jag skynda på här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91