T.G.I.F!! :-)

Å så härligt med FREDAG igen!!!!
Veckorna går så fort att jag tycker att det är fredag heeeela tiden...! Crazy.

Det känns som att jag har fått ett nytt liv för natten inatt var också helt super! :-)
Sessan vaknade vid 2.30 (för andra natten på raken) och sov sedan till 06 och sedan var det helt underbart....

... jag vaknade vid kl. 08 av att hon ligger i sin säng och pratar och pratar och pratar och skrattar och pratar! bla bla bla... da da da... bla bla bla... och en massa ljud jag aldrig hört henne göra förr. Jag blev helt LYCKLIG! :-) Låg och lyssnade på henne i säkert 10 minuter innan jag tittade upp och då såg hon så där härligt glad ut när hon såg mig! :-)

Jag önskar sååå att jag visste vad det var hon låg och pratade om....?!

Nu biter hon på en häst här, tror tanden kliar.. Dags för lek på golvet för henne och frukost för mig.

Grått väder ute så vi kan softa hur länge vi vill utan att känna stress ut. Idag har vi inga konkreta planer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91