Shopping makes me happy!

168397-109
Shoppade den här "Carrie-kjolen" + koftan hos Petter igår. Sommar söt! Nu längtar jag verkligen till +20 grader, sol, solglasögon, sandaler och ett glas vitt på en uteservering....

Dagen igår var KUL!!! :-)

Jag och min prinsessa var på inköp av Stella Nova höst -07. Det var en FANTASTISK kollektion!!! Jag bara älskar det märket. Det är väldigt "Gizmo" och det är väldigt "mig"...! Känner en saknad i garderoben nu då jag tyvärr inte har haft märket ett par sessonger i butiken.. Har ju tidigare haft märken sedan jag startade Gizmo och det är helt klart det märket jag oftast väljer att ha på mig. I love it! :-)

Min lilla underbara prinsessa verkar redan älska branschen... hon satt i mitt knä hela inköpet och följde med stort intresse presentationen av plaggen. Hon kommer blir en äkta Gizmo princess.. ;-)

Att shoppa så mycket och fint tar energi så efteråt gick vi raka vägen till Mc.Donalds (inte nyttigt men gott!) Petter gjorde oss TREVLIGT sällskap! :-)

Sen blev det privat shopping...
Det är ju en helt fantastisk blomster butik på Sköyen och där hittade jag en underbar krans att ha på dörren (ska ta bild då jag hängt upp). Sen blev det som sagt klänning + kofta hos Petter i hans butik...

Sen power walk hem och ett kort stopp på Gizmo före gröt... 

Det här var en KUL dag!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91