Ralph Lauren girl

168397-129
Idag har prinsessan haft JEANS premiär! :-)
Jeans från Benetton och tröja från Ralph Lauren som pappa shoppat i New York.

Dagen idag blev tur till Gizmo där vi blev längre än planerat - som vanligt - för det är så mysigt att vara där :-) Johanna var vaken hela tiden så jag gick runt med henne men till slut tyckte jag synd om henne för hon var verkligen såååååå trött  så vi gick vidare på turen... Gick till Fru Lyng i city för att byta färg på en sänghimmel, men de hade inte den jag skulle ha så jag behöll den rosa.

Lämnade in bilder för framkallning + för att göra tack kort. När jag kommer hem är MÅNGA bilder helt förstörda (det är typ röd färg över hela bilderna) + att de missat alla tack-korts bilderna... :-(  Så nu får vi gå dit och göra om allt i morgon..+ klaga lite.

Shoppade nya blader: Femina, Harper´s Bazaar & en engelsk skvaller tidning som var helt värdelös.

Vi fick in SUPER FINA kläder från Bruuns Bazaar idag på Gizmo!!! LYCKA!!! :-) Så nu ska jag dit och skylta om i morgon. :-) Provade precis några av plaggen och det var en vit sommar tunika / klänning var bara är SÅÅÅÅ FIN! :-)  Den är mitt shoppingtips till DIG! ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

TACK, behøver en vit tunika hihi =)
KUL att du bloggar så mkt nu!!!
KRAM møtet var Mary Kay, min mamma ær konsuletn før dem!

2007-03-20 @ 07:50:17
Postat av: AnnaStina

Söta! ja, den vita fina "tunikan/klänningen" måste du gå och prova! Den är hur FIN som helst! :-) Det är du som inspirerat mig att blogga så mycket, det är ju jätte kul! :-) Sista dagarna har jag varit ovanligt flitig.. men det går ju lite upp och ner.
Jag är så IMPONERAD över att din mamma startat en blogg!
Kram! :-)

2007-03-20 @ 07:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91