På väg!

168397-148
Jag la ner sessan på hennes lek matta som vanligt, sen höll jag på att fixa med jobb och diverse annat och när jag kommer tillbaka in i vardagsrummet så är hon plötsligt ute på golvet! Hon "ålar" & rullar  fram...! undrar när hon börjar krypa??

Dagen idag var speciell.... jobb möte kl. 09 , nytt möte kl. 13.00.  Sen lunch med min prins på Aker Brygge (Druen) i solen och sen hem till gröt...

Dagarna går så fort och tiden flyger. Skriver mer i morgon, nu hög tid för sängen...! :-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

Hun blir jo SÅ stor og hun er jo den skjønneste!!!!!!! Helt utrolig å tenke på hvor fort tiden har gått!!
Klemogkos fra Kjersti

2007-03-28 @ 06:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91