Ny vecka = nya möjligheter!

168397-146
Prinsessan fick presenter av JIG när han kom hem från Sverige lördag kväll...

Natten i natt var såååå mycket bättre än den igår! Helt perfekt faktiskt! :-)
Sessan vaknade vid 02, sen igen ganska fort, vid 03, märker att hon inte blir mätt på min pupp längre så jag värmde flaska och då somnade hon om till strax efter 08!!! :-) LYCKA!!! :-)

Märker att jag får mer energi nu då jag får sova fler timmar sammanhängande, det har jag ju inte gjort på 7 månader så det gör mig gott! :-)

Nu leker sessan på golvet och jag ska ta och hoppa i duschen. Köpte nya engelska ELLE + In Style igår så jag ska ta och mysa med dem till frukosten... också fick jag nya svenska ELLE och ELLE Interiör då JIG kom hem. Tycker de svenska är SÅ mycket bättre än de norska..!

Solen skiner från en klarblå himmel så idag ska vi gå lång tur. Har inga planer... men kanske upp till R.O.O.M.? Först måste jag jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91