Morgon mys

Morgon mys

Det var en perfekt natt i natt! Min sötnos hade i och för sig lite svårt att somna igår men sen sov hon till 02 och sen till 04 och sen till 07 och då hade hon lite svårt att somna om så jag la henne nära mig i stora sängen sen sov vi till 9.20 ! Hur LYXIGT som helst!!! :-) Låg och super myste läääänge. Sessan är SÅ fantastiskt SÖT när hon precis vaknat för hon ser extremt pigg ut i ögonen och skrattar och ler och är suuuuper glad! :-)

 Men jag fick ju helt ångest då vi äntligen står upp, efter 10, och jag upptäcker att hennes blöja är FULL av bajs... stackars, stackars liten... Jag tyckte SÅ synd om henne... Hon var ju så glad och mysig hela morgonen... trots full blöja... hon är en ÄNGEL!

Nu sover hon äntligen efter  några ovanligt "missnöjda" timmar... Hon riktigt viftade bort flaskan med armarna båda gångerna jag försökte ge (lika bestämd som sin mamma... ;-) ) och sen ville hon ligga och snurra på golvet och sen ville hon upp... också hostar hon jätte mycket...

Till slut satte jag henne med tutten i munnen i hennes stol och vippade på den med foten medan jag blåste håret och då somnade hon gott...! :-) Så gott att hon snarkade högt pga att hon hostar så mycket... SÖTT!

Nu ska hår rullarna ut och jag ska städa bort min sena frukost. Sen blir det nog en tur ur lite senare men det är så super tråkigt regnigt väder. Men för att prinsessan ska få sova lite mer så blir det nog en tur...

Kommentarer
Postat av: Mr D

Oj oj vad allt är rosa! Lite fint att så på men hur står JIG ut? Är filten från Lexington?

2008-11-18 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91