Mitt hjärta!

168397-99
Det här är min favorit bild på min prinsessa..

Jag är så otroligt glad & stolt över mitt lilla hjärta. Hon är bara den snällaste, sötaste, mysigaste, gosigaste hjärligaste, vackraste, varmaste och mest fantastiska lilla dotter. Ibland kommer min kärlek till  henne över mig extra tydligt och då blir jag helt LYCKLIG i hela mig...

Var precis och tittade till henne då hon sover förmiddag och då är hon såååååååå söt. Hon ligger alltid på sida (åt vänster) med rumpan i vädret (extra sött då hon har på sig strumpbyxor med stort motiv (kanin) på baken) och håller om sitt gosedjur och andas så där mysigt... När jag tittar på henne då blir jag så lycklig att jag kan gråta..

Natten i natt har varit bra men hon vaknade ovanligt ofta igår kväll, eller hon vaknade väl egentligen inte, hon bara gjorde läten i sömn så jag gick och strök henne över huvudet... sen hade hon svårt att somna om efter att jag gett henne pupp vid kl. 01 så då gick JIG med henne och sjöng för henne så hon somnade.. Sen gav jag pupp vid 04 och 07 och sen sov vi till strax före 9.

Det börjar vara så ljust ute nu att man vaknar av det... måste köpa fler rullgardiner till sovrummet, vi har bara till ett av 3 fönster..

Fick jätte fina röda rosor av JIG igår som Gucci dag håller på att äta upp... han blir helt vild i rosor och tuggar på dem heeeela tiden vilket är lätt irriterande.. Även om jag ställer bort rosorna, högt på öppna spisen tex så hoppar han dit också... hopplöst... 

Idag ska vi till Fry Lyng och shoppa till Johanna, ska passa på att gå på Tante Pose (barnbutik) på CC-Vest också när vi ändå är där. Sen ska jag försöka sola också, vi får väl se hur det går med den saken ;-)

LÄNGTAR till Melodifestivalen i kväll!
Det blir GALA!!!! (eller hur Jonas? ;-)) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91