Min sessa.

168397-104
Nu sover min underbara sessa och jag ska försöka få något gjort... Är bara inte helt på topp idag känner jag så saker går lite sakta...

I kväll ska jag - för första gången  sedan mitt hjärta föddes - gå ut själv kl. 20.30 på middag. Ska möta upp en kvinna som driver ett jätte intressant företag som jobbar med anonyma kundbesök, sånt brinner jag för! Ska bli kul att höra mer om det.!

Natten var bra fram till kl. 04, då kunde inte mitt hjärta somna om så hon och jag var vaken till kl. 06.30. JIG gick och bar och sjön och vaggade, jag vaggade, gav pupp och myste men inget hjälpte... Tror hon var hungrig och jag fick inte tag i baby pluss igår (hopplösa butiker på söndagar....). Somnade i alla fall om till slut efter att JIG gått med henne och då sov vi till kl. 9.30 ! LYX!!! :-)


Sen sprang jag ner till MENY helt totalt nyvaken i juicy byxor och keps och shoppade baby pluss... tur jag inte mötte någon jag känner ;-)


Ska gå och fixa till mig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91