Min älskade butik...

168397-149

Efter 4,5 FANTASTISKA år stängde jag igår dörren till min underbara älskade butik Gizmo & Co för sista gången i mitt liv.... :-( 

Gizmo har varit min dröm i 15 år och jag har Ä L S K A T varje ögonblick de 4,5 år jag haft levt min dröm :-) Varje gång jag gått in genom den dörren jag på bilden stänger har jag blivit lycklig..!!

Idag - torsdag - slogs Gizmo & Co AS i konkurs så imorgon blir det första dagen på resten av mitt liv....

På bilden monteras Gizmo & Co bokstäverna ner och jag ska nu lägga dem i en rosa box med stor rosa rosett runt och där ska de ligga och vila till tiden är rätt för att öppna en ny Gizmo & Co. Det får bli när Johanna är större och jag har fått mig en skön paus då jag fått "landa" och "bara vara" en stund.....!

Nu ska jag bara sitta i soffan och samla mina tankar... Så skriver jag mer imorgon!  Den här dagen var helt speciell....

Kommentarer
Postat av: allie

gud så tråkigt :(

Postat av: AnnaStina

ja, tråkigare än så här tror jag faktiskt inte att det kan bli... :-(
Kram!

2007-03-29 @ 19:39:43
Postat av: josefine

VÄNNEN - jag har tänkt så mycket på dig idag, gick förbi då jag skulle handla idag o jag blev tårögd för din skull! Vet du, jag är SÅ STOLT över dig, du har ÅSTADKOMMIT OTROLIGT MYCKET o levt din dröm.

KRAMAR

2007-03-29 @ 19:45:57
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Kjersti

Kjære, vennen!!
Du har skapt VERDENS FINESTE BUTIKK med den BESTE service EVER, det skal du være UTROLIG stolt av!!!!!
Gizmo vil bvli dypt savnet, utrolig trist!! Det har vært en GLEDE å være der hver gang (les-ofte!!!). Og jeg vet at du kommer sterkt tilbake, hva enn du lander på at du vil gjøre!!! Og nå får du tid til å prioritere deg selv og familien, det fortjener du!!

Varm klem fra Kjersti

2007-03-30 @ 07:12:57
Postat av: Amanda

VARFÖR gick det i konkurs? Jag såg fram emot ett besök på GIZMO under mitt besök i maj.
Gick inte butiken superbra???
/Amanda

2007-04-08 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91