Lovely fredag!

168397-98
Min fantastiska vän Randi och hennes lilla söta prins Linus som snart fyller 1 år.

Idag blev det full fart från start. Kl. 10 var vi på nagelfix, kl. 11.15 hade vi "jobb möte" med Berit (min butikschef) på Bölgen & Moi. När hon gick för att skynda till sin frisör, passade jag på att gå på toaletten för att ge pupp till Johanna, när vi kom ut så hade Randi & Linus kommit. Åt lunch med dem och gick sen en liten tur i regnet...

Gick hem för att ge mitt hjärta mat vid 15 för hon klarar inte att äta ute nu, är alltför nyfiken på allt runtomkring för att kunna konsentrera sig (och inne på toaletten kunde hon inte heller äta, en toalett är ingen matplats för en prinsessa ;-)). Sen en tur ut igen så att hon skulle få sova lite mer, men då jag provade kläder lite för länge in en butik så vaknade hon.. hon blir för varm...

Har nu shoppat Aftonbladet Klick, Se & Hör, chips & dipp och päronpuré. Dags för lek! och sen ska jag mysa med chips  & dipp i kväll. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91