Lek!

168397-133
Sessan leker med min nya Hello Kitty plånbok som jag fick av JIG i julklapp.

I går kväll kunde mitt hjärta verkligen INTE somna... Eller rättare sagt - hon somnade REKORD tidigt, kl. 19 då JIG gick runt med henne men sen - då hon vaknade en ca 30 min senare så var det i princip omöjigt att få henne att somna om... Vi badade, matade, gick, sjöng, vaggade.... gick in och lekte igen i vardagsrummet...., jag ammade... ja, vi gjorde ALLT. Till slut, somnade hon av att JIG gick och vaggade henne precis i tid till då Desperate Housewifes startade 21.40. Tack mitt hjärta! :-)

Sen var natten hur bra som helst!!! :-)
Hon vaknade vid 01, sen inte förrän 05 och sen sov vi till 07. PERFEKT! :-)

Jag har varit och skyltat om i min butik på morgon (glömde kameran hemma, lägger ut bilder senare), gick dit redan 8.30 då sessan lekte med pappa... Var där ca 1,5 timme. Blev inte klar, men det var i alla fall en start! :-)

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej!
hittade din underbara blogg för några dagar sedan =)kan knappt slita mig går in och tittar när ja kommer hem från jobbet på kvällarna om det finns några nya inlägg och bilder från ditt superfina hem,dina kläder och sen den lilla sessan såklart såååå söt.
Jag gillar verkligen din stil älskar rosa de är mitt kännetecken=)
sen till en liten undran vart hello kitty plånboken köpt?? mvh angelica

2007-08-17 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91