Baby lunch!

168397-111
Mitt hjärta i rosa klänning till vänster...

Idag var det dags för trevlig barsel-lunch igen. För första gången sedan vi möttes på helsestasjon var vi alla 7 idag hemma hos Therese & Maria. Det bjöds på god pastasallad och gott rosévin + sprite. Mums! :-)

Mitt hjärta stor koste sig med alla barnen & mammorna.

Jag och sessan kom så klart försent, vi var där 13.30.. jag förstår inte hur det går till??? Idag var jag verkligen i god tid trodde jag men så satte jag mig och jobba och på den vägen blev det... hopplöst!

Det var en riktigt härlig vår dag idag med sol och värme så vi gick en tur efter lunchen så sessan fick sova (hon var suuuuper trött, somnade så fort jag la ner henne i vagnen vid 15.45...).

Shoppade lite blader... Amerikanska ELLE, ELLE á la carte (svenska) - inbillar mig att jag ska börja laga ny mat ;-), Living Etc och Residens. Upptäckte att de har lagt ner 2 (!!) Narvesen i Bogstadveien, båda som låg nära mig, så nu får jag en extra prommis bort till den vid Benetton då jag ska shoppa blader..

...Med andra ord lite extra motion så inget ont som inte har något gott med sig...! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91