Underbar dag!!

168397-434

Jag och lilla hjärtat mötte upp Josefine, Johannas "boyfriend" Elian och Josefines bästis Charlotte i Slottsparken idag. Förstår inte varför jag inte tänkt på att gå till slottsparken tidigare? Det måste ju vara för oss prinsessor den finns till?! ;-) Fr.o.m. nu kommer jag bara att gå dit! ;-)

Det var såååå mysigt att möta våra underbara vänner igen efter allt för lång tid. :-) Och det var jätte kul att få träffa Charlotte som jag hört så mycket om av Josefine. :-)

Elian hade blivit så stor! Mycket mer hår och han stod av sig själv. KUL att se!! :-) Mitt hjärta hon sov hur gott som helst heeela tiden vi var i parken men vaknade precis då det började regna och vi tog skydd under ett stort träd.

Josefine hade med sig goda bullar från Åpent Bakeri och jag hade med mig "dagens" som jag serverade i rosa vinglas (tack vare dig Josefine! ;-)) . En riktig prinsess "fika"! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91