Trött mamma...zzzz..

Klockan är 01.20 och jag har precis vaknat i soffan... exakt samma sak hände igår.. Jag måste verkligen skärpa mig och lägga mig I SÄNGEN då jag blir trött på kvällen. Att vakna så här sent i soffan med linser och smink är verkligen inte mysigt....

Igår började jag städa och la mig inte i sängen förren kl. 2.30, det ska jag försöka undvika idag. Planen är nu att gå raka väggen på badet och sen dyka ner i sängen.

Hjärtat var jätte trött vid kl. 18, då höll Bolibompa henne vaken och sen satte jag henne i Baby Björn och vi gick ut en liten tur för jag upptäckte att jag glömt att handla lök (till spaghettin..). Det är SÅ praktiskt att bo granne med en stor matbutik! :-) Vi gick en sväng på H&M också , mest för att få tiden att gå... Sen hem till lek & dans och mys bad innan nattning kl. 20.

Hon somnade DIREKT men vaknade sen ett par gånger innan klockan blev 23 pga att hon var så varm. I morgon ska JIG ta ner vår golvfläkt från vinden så att det blir svalt och skönt på sovrummet!

Nu  ska jag sova vidare! God natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91