Trevlig lunch!!

168397-454
Här är mitt hjärta och Cecilie.

Dagens sena lunch på R.O.O.M. var sååå trevlig. Det var första gången jag umgicks privat med Cecilie som varit en av mina underbara lojala kunder i min butik och som på så sätt blivit en veninna. Jag beundrar Cecilie för hennes livsglädje och sin positiva inställning trots att hon lever med en sjukdom.

Hon får mig att tänka på hur glad och lycklig vi ska vara för de dagar vi får. Det gäller att fånga alla lyckliga stunder och att tänka på vad det är som egentligen betyder något? Jag har ju jobbat något extremt mycket i hela mitt liv och just nu är jag "bara mamma". Jag saknar jobbet och "tempot" jag alltid haft, men egentligen - när allt sätts på sin spets - så är ju det att jag är mamma till Johanna viktigast av allt.!

Johanna fick en jätte fin klänning med söta sockar till i present - TACK!!! :-)

Jag "mys shoppade" lite också - en jätte söt "ängel vingar hållare" att fästa på väggen i hallen också kan jag hänga Johannas kläder på vingarna. (kan fota då jag hängt upp) och rosa disktrasor. Sen var vi innom en SiA butik också och där shoppade jag söta prinsess servetter och härligt doftljus (vanilj).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91