Torsdag!

Hjärtat sov gott till vid 7 idag. Kommer faktiskt inte ihåg exakt när hon vaknade? men runt då.. Sen låg vi och super myste i sängen innan vi "gjorde morgon" (=jag dusch, Johanna enklare tvätt + nya kläder på oss båda).

Vi har varit ute på tur i SOLEN! :-) Oh yes - äntligen sooool mellan molnen. Helt lovely! Men kallt är det fortfarande så ingen sommar klänning är på utan jag kör jeans och topp :-)

Var på öppningen av skobutiken "Nilson" och där var det helt galet mycket folk så jag orkade inte gå in och trängas med vagnen - får gå dit och titta en annan dag. Mamma shoppade i alla fall ett par jätte fina skor. Har lunchat med lillebror i solen och nu leker hjärtat med mormor här hemma och vi ska snart gå ut igen.

Hittade en jätte fin klänning till mormors begravning igår som jag lagt undan och som ska shoppas imorgon då JIG kommer :-) Det var rea på ALLT i butiken men jag lyckades så klart hitta den enda klänning som de plockat undan från rean och hängt på ett eget "ej rea" stativ. Varför är det alltid så? ;-) hopplöst... ;-)

Nu ska jag gå ut och sitta och frysa i solen på balkongen och äta "3-smaks" glass från GB (min favvo!!) så att jag underhåller min solbränna från Thailand. :-)

Senare i em ska jag och hjärtat på middag hos Lotta och kidsen. Ser fram emot det!! Och ser fram emot att JIG kommer upp till oss i morgon! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötnos :)
Skönt för er att vara hemma i Luleå.
Hoppas att det blir en vacker ceremoni imorgon, kära vän. Tänker på Er och din Mormor ....
Jag måste bara vara så fräck och fråga om du köpte någon söt sänghimmel till mig i Thailand ....?
Jag hade tänkt att köpa en sån till min sessa i födelsedagspresent och då är det bra att veta .... :)
Skriver mer en annan dag !
Massor av krameli kramar :)
PS. Fick du mitt mail jag skrev för några dagar sen?

2007-06-14 @ 19:15:09
Postat av: Lina

Har funderat ett tag nu vaför du kallar din kille JIG? Är det förkortning för nåt, eller är jag bara trög? =)

Postat av: Kjersti

Ønsker dere en fin dag, honeypie :-)
Og lykke til i morgen, skal tenke masse på dere...
Gleder meg til å se dere neste uke!
Varm klem

2007-06-15 @ 06:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91