Tänder på väg!

168397-477

Mitt älskade hjärta tuggar på ALLT för nu är 6:e tanden på väg! Den tittar fram super sött uppe på vänster sida och jag tycker att hon börjar att bli så STOR tjej nu :-)

Hon vill upp och stå heeela tiden men klarar det inte själv ännu så jag står och håller henne heeela tiden (bra träning för armarna ;-)) och när jag försöker lägga ner henne blir hon super irriterad. Hon blir också irriterad när hon inte klarar att stå upp själv trots att hon försöker. Men en dag så lilla hjärtat!! :-)

Ska fixa oss klara för dagen nu så att vi kan gå ut och möta upp Jonas & Co och se paraden.

Kommentarer
Postat av: Petter

Tenkte jeg skulle poste denne linken. Det er lov å håpe... :-)
http://www.youtube.com/watchv=i5QsdIrebmQ&mode=related&search=

2007-06-30 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91