Oss nu.

168397-445

Vi sitter och tittar på "Äntligen hemma" jag och hjärtat. Det är så kul att se hur de ger familjer mycket finare hem än de hade innan.

Jag har fått väderrapport av Josefine & Petter och fått veta att det regnar ute så nu ska jag fixa gröt till hjärtat och sen blir det en trilletur. Ska lämna in bilderna från Thailand och sen är mitt mål att städa på kontoret i eftermiddag + montera klädstativer från IKEA så att jag får lite ordning på mina kläder. Jag skulle verkligen behöva en "walk in closet" med rosa heltäckningsmatta och Gucci tapet så som Pernilla Wahlgren har (det har varit bilder i Family Living), en dag så...!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

åh gucci tapet skulle inte va fel ;) fina ni är på bilden...

Postat av: Josefin

Jag kikar in här varje dag, mysig blogg du har! Jag kom precis hem från Grebbestad där jag firat midsommar. Där jag såg en dam med en Gizmo-påse i handen. Har du något med den butiken att göra också, eller är det en butikskedja kanske? Bor i Karlstad och här finns det ingen sådan butik vad jag vet, synd. Glad midsommar i efterskott!

2007-06-23 @ 18:30:52
Postat av: AnnaStina

Angel-
Tack! :-)
Josefin-
Vad glad jag blir över att du kikar in på min blogg! :-) Och vad roligt att du sett en Gizmo påse i Grebbestad! :-) Det var den rosa du såg hoppas jag?
Jag startade min livsdröm "Gizmo & Co AS" 2002. En butik där jag sålde både kläder & interiör här i Oslo på Majrstuen. Butiken var väldigt mycket "jag" så när jag blev hemma med min lilla prinsessa så fungerade det tyvärr inte. Min älskade butik gick därför i konkurs i mars i år. Det var ingen kedja, jag hade bara den butiken. Nu har jag en "paus" då jag är hemma med Johanna och i 2008 planerar vi att bo i Thailand men sen ska jag absolut starta en Gizmo i någon form igen :-) Önskar dig en härlig söndag!
Kram! :-)

2007-06-24 @ 06:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91