Hemma! utan bagage & med trasig mobiltfn.

Igår kom vi hem från vår FANTASTISKA semester. Jag ville verkligen inte resa hem.... Och nu då vi är hemma så är vårt hus inpackat i så mycket plast & nät att man inte vet om det är vinter eller sommar ute för man ser INGENTING... och inte kan vi öppna balkongdörren heller för igår, vid kl. 18, stod en mann och häftade fast TJOCK plast runt alla fönster + dörren så ja, det här blir en härlig sommar... ;-)

Måste ha alla lampor tända i vardagsrummet för det blir ju så mörkt när inte solens strålar kommer in...

Jag ska boka resa till Luleå idag för den här inplastade lägenheten klarar vi oss utan en stund jag och hjärtat. Vi reser upp och blir fram till begravningen som är den 16:e. Tror vi reser nu på torsdag, el fredag, och blir till 19:e...

Skriver mer om hemresan etc sen. Nu måste jag passa på att fixa håret när sessan sover också ska jag ringa SAS för vi saknar hjärtats resväska, JIGs resväska + vagnen... :-(  Vi landade vid kl. 10 igår fm och vi har ännu inte hört ett pip om när vi får bagaget heller... helt galet... extremt dåligt.... Men vi var typ 45 st som kom med flyget från Cph som inte fick bagaget så det är nåt fel i Cph som gör att många blir utan bagage på alla flygningar och sen måste de fylla flygen med gagaget som andra förlorat och får därför inte plats med bagaget som de som sitter inne i flyget checkat in pga vikten så de släpar efter  med bagage sen flera dagar.... KAOS!!

Nu äter jag m&m´s och dricker juice... sund frukost ;-) men allt vi hade hemma..

Och just det ja - min mobiltelefon fungerar INTE :-(
När vi stod och väntade på att anmäla vårt förlorade bagage igår så hade jag hjärtat i baby-björn och hon lekte med min mobiltfn och plötsligt tappar hon den i golvet och DEN GÅR SÖNDER :-( hela skärmen ser ut som att en blixt slagit ner i den men om jag anstränger mig riktigt hårt så kan jag ibland lyckas få fram tfn nr i adress boken men det är INTE lätt... Och jag kan INTE smsa eller läsa de sms jag får. Bara så att ni alla vet!!!

Om ni vill få tag i mig - skriv här på bloggen! :-) eller mejla. Ska förska byta tfn idag men vet ej när jag får gjort det..

Nu - blader & hårtorkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91