Hej och hå leker på!

168397-397

Det måste vara den nya mattan som suger fast hjärtat för här sitter hon faktiskt!
För första gången! :-)

Hon leker med sin nya leksak (JIG shoppade även den dagen före vi reste) som är riktigt kul.

När jag packade upp matten så ser jag att det står "Comfort & Care AirMat - mattan för träning & lek" och "träningsinstruktioner på baksidan".. och när jag vände så är det "Tips på träningsövningar före och efter födseln". Hmmm... jag VET att jag borde träna men det här var en lite väl tydlig påminnelse ;-)  Tror kanske jag packar ihop mattan igen och gömmer den längst in i garderoben där jag redan pressat in motions cykeln vi köpte för några månader sen ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

hunny tänk så snabbt det gått!!! nu sitter hon o kryper, jag SA ju det hihi!!!! E är på väg hem ifrån match nu, de vann!! han skrattade då jag visade inlägget med fotbollen =) KRAMAR!

Postat av: AnnaStina

I know sweetie :-) det är så himla kul att hon gör så stora framsteg nu. BRA du visat honom inlägget, det var till honom :-). Kram!

2007-06-05 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91