En av mina "babys"!

168397-429

Om du bor i Sverige och brukar gå på bio så har du helt säkert sett att SF Bio har en klubb som heter "Bioklubben"?! Du kanske t.o.m. är medlem?

"Bioklubben" är min baby! :-) Jag startade den då jag jobbade på SF Bio och jag är därför både stolt & glad när jag ser att klubben lever vidare efter samma "tänk" som vi hade då vi satt och projekterade den. Jag är otroligt GLAD över att jag fick göra den klubben för efter att ha jobbat på SF Bio i måååååånga år var det som att cikeln slöt sig då jag fick ge tillbaka något till de troga biobesökare jag stod och sålde biljetter & popcorn till då jag var 18 år. :-)

Jag reste runt och lanserade i klubben i några städer och då jag såg att den blev den succé vi hoppats på så kände jag att det var dags för mig att gå vidare. Nästa spännande jobb jag hade var på "SPRAY"  - internetföretaget.

Tog bilden på Bioklubben reklamen på Filmstaden i Luleå då jag var hemma. Blev nostalgisk ;-) Den Filmstaden blev jag Sveriges yngsta biochef på, då var jag 21 år gammal. Tiden flyger! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis vännnen !!
Du ska vara riktigt stolt !!
Kramen :)

2007-06-20 @ 20:44:11
Postat av: AnnaStina

Tack min vän! :-) Jag försöker fokusera på allt jag gjort de dagar då jag saknar Gizmo som mest.. och vissa ögonblick så inser jag att jag ju faktiskt gjort en hel del.!
Kramis! :-)

2007-06-20 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91