Dan före dan...

Nu har vi precis avslutat en jätte mysig och trevlig middag här hemma hos mamma & Hans tillsammans med min moster, hennes man och mina 2 kusiner också har min JIG kommit och min bror var så klart här också. Vi har pratat minnen om mormor för i morgon kl. 10 är begravningen i Kalix kyrka i Kalix.

Jag ska nu sätta mig och skriva en text som jag ska läsa i kyrkan också ska jag hänga fram kläderna så att allt är klart för vi ska köra redan vid 9 och jag känner på mig att det blir en stressig morgon...

Dagen idag bjöd på lååååååååååång sovmorgon. Jag och hjärtat sov till kl. 9.45 !!!! Helt crazy! Det har bara hänt en gång förut att vi sovit såå länge. Det var extremt LYXIGT och SKÖNT! :-) Efter att jag gett hjärtat baby pluss vid 7 så somnade vi direkt om sida vid sida i stora sängen... underbart!!! :-)

JIG försov sig så han missade flyget från Oslo så istället för att komma fram 9.30 idag så kom han 19.30 i kväll. Men bättre sent än aldrig! Det var jätte mysigt att han kom och jag fick ett SUPER FINT "D&G" armband :-) SNÄLLT!!

Jag och hjärtat har varit med Lotta och tittat på lokalen de ska ha bröllops festen i och jag är så GLAD över att jag får vara med och planera och över att jag fått heders uppdraget att vara värdinna :-)

Det här var en riktigt bra dag!! Imorgon blir en tung dag men det ska samtidigt bli fint att få en stund tillsammans med mormor i kyrkan....

Nu måste jag skriva texten innan jag blir för trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91