Dagen..

168397-459

Kunde inte låta bli att fota mitt hjärta då vi passerade LV butiken för precis då satt hon och tuggade på min LV spegel (en av mina favoriter i handväskan. Perfekt format! shoppat i Cph för några år sedan..)

Dagen idag hade vi inga planer och det var riktigt skönt.! :-)

Det blev en tur i byn, lite spontan shopping (ooops..) och sen dagens med Kjersti på Odeon. Skriver och berättar hur trevligt vi hade och vad jag shoppade i morgon för nu är jag jätte trött...zzz... Går sällan och lägger mig före 2-3 på nätterna eftersom min "egen tid" startar först då hjärtat somnat 21.30, men - jag måste sova längre nätter känner jag.

Sov gott. !  Jag säger som K.Luuk sa i melodifestivalen: Imorgon är en annan dag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

det skall böjas i tid det som krokigt skall bli!
tack för en härlig blogg men massor av inspirerande läsning och bilder, kikar in här varje dag. Johanna är en riktig sweetie!

Postat av: AnnaStina

Hej Linda-
Ha, ha ;-) ja, börjas i tid ska det :-) Vad KUL att du gillar min blogg och att jag inspirerar! Det gör mig sååå glad! :-) Tack!! Önskar dig en underbar dag!
Kram! :-)

2007-06-28 @ 08:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91