Dagen & ny rutin.

168397-438
Här är den fina Hello Kitty "boxen" jag shoppade i Thailand för första gången "in action". Jag förvarar "smörgåsrån" i den som min vän Lotta i Luleå fick mitt hjärta att börja älska :-)

Dagen idag var verkligen hur mysig som helst! Hjärtat vaknade vid kl. 6 och har sedan en ny rutin! Efter att hon fått ny blöja och mat så vill hon ligga brevid mig i sängen också somnar hon om tätt emot mig. Det är bara så obeskrivligt mysigt att mitt mamma hjärta blöder....! :-) Helt underbart!!

När det var dags för henne att sova förmiddag gick jag ut en tur och shoppade frukost på Baker Hansen och köpte nya ELLE och Costume och satte mig i solen i parken .

Efter vår super mysiga eftermiddag med J, E & C somnade hjärtat igen och jag och JIG gick då och åt lite på en uteservering innan det var dags att gå hem till gröt.

Att umgås med glada, positiva, trevliga vänner är LYCKA och att jag fick det där telefonsamtalet betydde mycket för mig. Livet är så föränderligt, man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda så man ska komma ihåg att samla på lyckliga minnen..... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91