Zara shopping.

168397-581

Inte så ofta jag ser rosa jackor nuförtiden så när jag hittade den här på Zara så var det bara att shoppa loss! :-)

Jag måste säga att de som gjort "arbetsmanualen" för Zara har haft full koll för de hänger om alla kläder i den butiken hur ofta som helst, flera gånger i veckan byter jackan eller kjolen plats, från ena sidan av butiken till den andra.. . Det innebär att vi som kunder tycker att det ser ut som att de fått in nya kläder heeela tiden! :-) Det är SÅ få stora kedjebutiker som tänker så - därför är jag just nu lite imponerad av Zara.!

I min butik Gizmo & Co hängde vi självklart också om kläderna OFTA och skyltade om OFTA. Det är det som gör en butik "levande" och spännande för kunderna... för som jag skrev - det ger ett intryck av att det ständigt kommit in något nytt! :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg jacka. Såg en liknande på Laredoute förut, men den var inte rosa utan vit.

Postat av: Mamma till två små pojkar

Snygg! Vad gav du för den? Fanns kanske i fler färger? ;)

2007-07-22 @ 18:19:43
URL: http://minimode.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Hanna-
Tack! :-)
Mamma till två små pojkar-
Tack! :-) Den gick på 799nok. Och ja, den fanns i beige också :-)

2007-07-22 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91