Vår dag.

168397-499

Här är hjärtat i vagnen då vi var på väg ut i eftermiddag. Kom på att jag har en super mysig "påse" från Kenzo som hjärtat "bodde" i på hösten i vagnen men sen blev den liten och då har jag lagt bort den. Men idag kom jag på den briljanta idén att ha den i vagnen som värme. Så - nu är vagnen hur rosa som helst ;-) Lovely!

Dagens tur gick först till Zara, provade en läcker knall grön klänning som alternativ till bröllopet men insåg ganska fort att jag inte kan ha något annat än rosa, så det blir en av mina favoriter från Tara Jarmon :-) Sen gjorde vi ärenden inför resan & lördagens bröllop och sen hem och sen - lite crazy - iväg ut igen kl. 19 till min frisör som var SNÄLL och klippte till mitt hår för jag blev tyvärr inte nöjd sist jag var där (det har aldrig hänt förr, jag blir alltid jätte nöjd hos honom).

Så - vi var inte hamma "på riktigt" förrän kl. 20. Hjärtat somnade trött och nöjd kl. 21.30 (som vanligt) och nu har jag precis ätit god middag och ska ta tag i packning, planering av mitt "värdinne uppdrag" på lördagens bröllop och lite annat pyssel. JIG har rest bort på jobb så det är bara jag och Gucci som är vakna :-)

Kommentarer
Postat av: Cille

Johanna ser ut som en liten söt karamell! :)

Postat av: AnnaStina

Ha, ha :-) Ja, hon är en karamell och jag äter nästan upp henne med mina pussar på dagarna ;-) Det är TUR att hon är söt som socker och inte ÄR gjord av socker för då hade hon inte funnits kvar till slut ;-)

2007-07-04 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91