Tittut.

168397-643
Här är hjärtat för 2 minuter sen. Nyvaken efter att ha sovit sin förmiddags "nap" :-)

Nu sitter jag med hårrullar och ska fixa mig så att vi kommer oss iväg ut. Vi ska iväg in till stan allihopa idag och bara gå runt och mysa i city och i Gamla Stan.


Det blir inte lika lätt att blogga här som hemma så förlåt att jag inte svarat på inlägg, jag har bara inte fått tid. På onsdag är vi hemma i Oslo igen och då ska jag sätta mig och besvara alla! :-) Så - jag har inte glömt! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh my!! Hon är så söt ditt lilla gullefjun! :-D Kanon fin och jätte härligt att du delar med dig av dina fina bilder och dagar i city.
En fråga, du ÄR ju en rikig city brud, från sverige, ÄLSKAR STHLM, har din familj nära (genom flyg) och massor med vänner där. VARFÖR flyttar ni inte dit, närmare bestämt till Bromma? ;-) Du skulle göra dig såå bra där!
Hihi, Kram

2007-07-29 @ 11:23:17
Postat av: Angel

vilken sötnos som vanligt och jösses vilket bushumör hon ser ut att va på

Postat av: Lilla anna

En liten fråga: Var på systemet på Nybrogatan i Sthlm i fredags. Jag hade precis betalat och tittade in i butiken... och jag är nästan 100% säker på att jag såg dig ståendes därinne pratandes i mobilen... stämmer detta? Kram från Anna

2007-07-29 @ 14:37:03
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Jag misstänker minsann att det är du min darling som är igång och skriver på min blogg. ÄNTLIGEN!;-) Ja, Bromma vore perfekt för en city girl som mig! Du får mejla över prospektet på huset som skulle säljas nära er så shoppar jag på studs! *skratt* ;-)Det var sååååå MYSIGT att hälsa på er! jag mejlar & ringer snart.! Puss & Kram!:-)
Angel-
Ja, hon är alltid så sött busig när hon är totalt nyvaken :-)
Lilla Anna-
Det är mycket troligt att det var mig du såg! :-) Jag var där i fredags eftermiddag :-)
Kram!

2007-08-01 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91