Tisdag morgon.

Nu  är vi nyvakna och det är fortfarande höst ute. Fördelen här är i alla fall att jag SER att det är höst, hade vi varit hemma i Oslo hade jag ju inte sett det ;-)

Hjärtat fick för sig att vakna redan vid 5.45 idag men somnade som vanligt direkt om efter mat och vaknade igen strax efter 8.30. Nu leker hon och jag ska hoppa i duschen och ta tag i dagen.

Igår kväll lyssnade jag på Babsans sommarprat och han sa bl.a följande som jag tycker är tänkvärt:

"Tro på det du gör och stå för den du är! Gör det du vill och kom ihåg att livet inte går i repris."

Njut dagen! Jag och hjärtat vi ska iväg på lunch idag hos Charlotte, Vincent & Krister som också är hemma i Luleå på besök och det ska bli jätte trevligt! Och sen ska vi hem till Lotta & Co också i em  så det här kommer att bli en riktigt riktigt mysig dag! :-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

Nå er jeg på nett igjen :-) GOD DAG til dere!!! Ser ut som dere storkoser dere, vel fortjent, vennen!!
Hils dine!
Gleder meg til å se dere igjen!! Klem

2007-07-10 @ 08:28:51
Postat av: Agnes

Suttit och läst igenom hela din blogg idag, gillar din blogg starkt! Riktigt söt dotter har du också!

Postat av: AnnaStina

Kjersti-
Min darling! Vad härligt att ha dig på nett igen! :-) Har saknat dig! ;-) Jag tänker så mycket på dig som måste jobba i veckan då ni egentligen skulle vara någon helt annanstans.. Hoppas ni får till en riktigt exotisk höst ferie! :-) Och hoppas vi får till att se DIREKT då vi kommer hem. Tror vi är tillbaka i Oslo någon gång i början på nästa vecka.
Kramis! :-)
Agnes-
ÅÅÅ vad GLAD jag blev nu! :-) Tack så jätte mycket! :-) Hoppas vi "ses" här på bloggen fler gånger! :-)
Kram! :-)

2007-07-10 @ 16:38:19
Postat av: josefine

KRAMAR!!!!! måste shoppa toppen jag med =) Love ya!

2007-07-10 @ 17:07:23
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91